Escut Ajuntament d'Abrera

Bústia Ètica > AJUNTAMENT - BÚSTIA ÈTICA - COMUNICACIONS ANÒNIMES

• bustia ètica banner

Comunicacions anònimes

Un cop presentada la denúncia i admesa a tràmit, com a norma general en un termini de tres mesos, es procedirà a comprovar els fets.

Es farà mitjançant tasques d'investigació i, si escau, es formularan recomanacions amb mesures de millora en la gestió pública, o es proposarà a l'òrgan competent iniciar expedients administratius per restaurar la legalitat alterada, l'adopció de mesures sancionadores o disciplinàries o la comunicació a la Fiscalia de les conductes que puguin resultar constitutives d'il·lícit penal.

Durant tot el procés s’inclouen mecanismes per garantir tant la integritat de les persones que aporten informació com la d'aquelles a les quals aquesta fa referència.

Per conèixer amb més detall la normativa que regula aquest canal de comunicació, podeu consultar les normes reguladores de la Bústia Ètica i de Bon Govern fent clic aquí.

• Logo Facebook
  • Logo Twitter