Escut Ajuntament d'Abrera
DISSABTE, 04/05/2024 | 05:31 h
  • Segueixen a bon ritme les obres del Pla de conservació i millora del barri de Sant Miquel
  • Millorem Abrera! Iniciem les obres del Pla de conservació i millora del barri de Sant Miquel d'Abrera

+ 15

• Iniciem les obres del Pla de conservació i millora del barri de Sant Miquel d'Abrera

19/4/2024

Per a una mobilitat de vianants i vehicles més segura, des de l'Ajuntament d'Abrera estem duent a terme obres de millora del barri de Sant Miquel del nostre municipi, sobretot pel que fa a la pavimentació del carrer i voreres. Aquest dijous 18 d'abril hem iniciat els treballs d'asfaltatge, que no comporten talls de trànsit, ja que es dona pas alternatiu als vehicles que circulen pel carrer de Sant Miquel. Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm les aportacions de l'Associació de Veïns i Veïnes del barri de Sant Miquel en el projecte.

Amb aquestes obres, donem continuïtat als treballs de manteniment de les voreres iniciat l'any passat per la Brigada Municipal. Des de l'Ajuntament d'Abrera assolim el nostre objectiu prioritari de millorar la qualitat de vida de la ciutadania, com ha destacat la regidora Mercedes Álvarez:

Mercedes Álvarez, regidora d'Urbanisme

“Amb aquestes millores donarem una nova imatge a Sant Miquel, però sobretot millorarem l'accessibilitat i la seguretat al barri. Vull agrair la col·laboració en tot moment de l'Associació de Veïns i Veïnes i de les seves aportacions al projecte”.

Mercedes Álvarez: 'Amb aquestes millores donarem una nova imatge a Sant Miquel, però sobretot millorarem l'accessibilitat i la seguretat al barri'.

L'actuació en el barri de Sant Miquel contempla diversos treballs:

• Nova pavimentació del carrer amb treballs d’asfaltatge
    • Re-pavimentació de la capa superficial d’aglomerat asfàltic de tot el barri.
    • Sanejament de zones afectades per arrels d'arbres.
    • Creació de dues esquenes d'ase (elevació de l'asfalt) per tal de reduir la  velocitat dels vehicles que circulen per la zona.

• Millora de l’accessibilitat i la seguretat per als vianants:
    • Nova vorera amb paviment de formigó a nivell d’asfalt, separada del vial amb una tanca de fusta reforçada de protecció per als i les vianants.
    • Nou pas de vianants per accedir a la parada de bus.
    • Pavimentació de la zona d'accés a la parada de bus.

• Es perllonga la tanca metàl·lica per protegir el talús existent a la vorera, en el tram situat en l’accés al barri.
  • Substitució de l'hidrant actual existent a l'entrada del barri de Sant Miquel per un hidrant soterrat (punt d'accés a la xarxa d'aigua per a bombers).
  • Plantació de nou arbrat en substitució de dos arbres que s'han de retirar perquè afecten l'asfalt del carrer.

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem al veïnat que disculpi les molèsties que aquestes obres puguin ocasionar.

Millorem el nostre espai públic!

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)