Escut Ajuntament d'Abrera
DIJOUS, 23/05/2024 | 03:38 h
  • Let's clean up Europe maig 2022.pdf
06 Maig

Jornada neteja de l'entorn natura d'Abrera en el marc de la campanya Let's clean up Europe!

Dissabte 6 de maig

Un any més l'Ajuntament d'Abrera s'adhereix a la campanya 'Let’s Clean Up Europe', que es realitza a tot Europa i serveix per conscienciar a la poblaciósobre la problemàtica global dels residus que s'aboquen a la natura i alhora promoure accions de sensibilització a través de la recollida selectiva d'aquests residus.

En el cas d'Abrera, des de l'Ajuntament, en col·laboració amb l'Associació Naturalista d'Abrera ANDA, s'organitza una nova jornada de neteja de l'entorn natural del municipi, que tindrà lloc el dissabte 6 de maig de 2023, de 10 h a 13 h. El punt de trobada serà al final del carrer del Rebato, davant del Casal Social de l’Associació de Veïns i Veïnes del barri. Es recomana portar calçat tancat, aigua, gorra o barret i guants de protecció.

• Podeu fer la vostra inscripció prèvia a la jornada de neteja de l'entorn natural d'Abrera del dissabte 6 de maig, dins les jornades 'Let's Clean Up Europe' fent clic aqui o a l'enllaç que trobareu al final d'aquesta pàgina. També la podreu formalitzar de manera presencial abans de l'inici de l'activitat.

Organitza: Deparment de Medi Ambient de l'Ajuntament d'Abrera

Col·labora: Associació Naturalista d'Abrera ANDA